Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 listopada 2014

WITAM WSZYSTKICH

WITAJCIE!


Mam na imię LUKAS i zapraszam Was do odwiedzania, czytania i komentowania postów, które będę tu co jakiś czas skrupulatnie umieszczał. Blog ten będzie dotyczył tematyki historycznej, politycznej, geostrategicznej, geopolitycznej, religijnej i społecznej (nie pominę tu również wielu ciekawostek, z dziedziny ufologicznej). Blog ten ma służyć celom edukacyjnym i prospołecznym. Jestem otwarty na wszelakie sugestie na temat samego bloga, jak i postów, które zamierzam tu opublikować. Obiecuję też, że moje tematy na pewno nie będą należały do "nudnych", zamierzam bowiem prezentować ciekawostki, które są albo mało znane większości z Was, albo też dawno zostały zapomniane.

Zapraszam więc do lektury i mam nadzieję że mój blog Wam się spodoba?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz