Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 grudnia 2022

PRZEDŚWIĄTECZNA PRZERWA!

 ZIMOWE WAKACJE


Tak, przedświąteczna przerwa na tym blogu, ponieważ zaplanowałem wyjazd z moją Panią nad morze, aby trochę zrelaksować się i odpocząć od nawału obowiązków zawodowych,  a ponieważ w lecie nie udało nam się wyjechać nawet na kilkudniowy urlop, postanowiliśmy odbić to sobie właśnie teraz. Wyjazd ten nie był planowany, ale postanowiłem zadziałać spontanicznie i z dnia na dzień zapowiedziałem że wyjeżdżamy aby choć na chwilę odpocząć i się zregenerować, dlatego też przez kilka dni nie będzie nowych wpisów i tematów. 

Powróciły przed świętami a czas zimowego relaksu spędzimy aktywnie że sobą razem. Oj  będzie się działo  i już mam nawet kilka pomysłów na nasz "relaks". 



A na koniec dodam jeszcze że każdy relaksuje się, tak jak lubi, ja po pracy (albo jakimkolwiek intensywnym wysiłku umysłowym) lubię np. obejrzeć sobie... Pingwinów z Madagaskaru. Ktoś może uzna że to nieco infantylne czy dziecinne, ale to jest jedyna bajka którą lubię oglądać i przy której odpoczywam. Na koniec więc zamieszczę kilka zabawnych powiedzonek z tej bajki. oto one:

Skipper mówi
"Marlenko, należą ci się przeprosiny"
"OK. więc przepraszajcie"
"One ci się należą, ale kiedy je dostaniesz to inna sprawa. Kiedy masz urodziny? "

Król Julian mówi:
"Właśnie przegrywam wszystko, co posiadam, ale to nie powód aby nie ekscytować się grą" 

Szeregowy pyta:
"Szefie, czemu to właśnie ja jestem typowany na ochotnika?"
"Bo tylko bez ciebie oddział może dalej funkcjonować. To rzadka umiejętność szeregowy"

Kowalski licząc na liczydle, mówi:
"Szefie, właśnie przestawiłem kilka koralików..."
"Kowalski, dobrze że nas o tym informujecie, nie moglibyśmy dopuścić  do tego, żeby koraliki nie zostały przestawione"

Szeregowy zapytuje:
"Szefie, co teraz zrobimy? "
" Ojej, może wsiądziemy na jednorożce  i pomkniemy ku kolorom tęczy"
"Szef tak na poważnie?"
"Nie, chciałem tylko wam uzmysłowić z czym na codzień muszę się zmagać"

skipper mówi:
"Nic się już nie da zrobić, musimy opuścić tę planetę i odnowimy nasz gatunek gdzie indziej"
"Ale szefie do tego potrzebne są chyba dziewczyny"
"Coo?"

Julian mówi do Morisa:
"Tylko jeden może być moją prawą ręką (...) Ty Moris możesz za to być moją lewą nogą albo prawym łokciem (...) Moris, dlaczego zazdrościsz mojemu prawemu ... dłoniowi"


DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO 
WIECZORU 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz