Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 30 czerwca 2015

INA - DZIEWCZYNA JAKICH MAŁO!

Już za miesiąc w sierpniu minie 71 rocznica śmierci jednej z najwspanialszych aktorek Międzywojnia, kobiety która swą urodą, głosem, swą osobą - wywarła na mnie duże wrażenie. Mogę wręcz powiedzieć - zakochałem się w Niej po uszy!

Mam na myśli oczywiście INĘ BENITĘ, wspaniałą aktorkę i wzór kobiecości
Ta zaledwie 32 letnia dziewczyna, zginęła tragicznie w kanałach podczas Powstania Warszawskiego, ze...swym małym dzieckiem, które niosła na rękach by je chronić. Nie udało jej się to - ale pamięć o Niej nie powinna nigdy zgasnąć!

Ta nasza słodka blondynka - nasza polska Marilyn Monroe

 

 CZEŚĆ JEJ PAMIĘCI!







 Szczęśliwe chwile w życiu są tak ulotne i trwają tak krótko, że nie jesteśmy w stanie się nimi nacieszyć. Gdy wspominam niektóre szczęśliwe wydarzenia z mojego życia, to uważam że potrafimy je dopiero wtedy naprawdę docenić - gdy już przeminą. Dopiero wtedy naprawdę doceniamy to co utraciliśmy.


OTO KILKA FILMÓW Z UDZIAŁEM INY BENITY:

"JAŚNIE PAN SZOFER
(1935)




"SERCE MATKI"
(1938)




"GEHENNA"
(1938)
 


TUTAJ ZAŚ Z ADOLFEM DYMSZĄ W FILMIE


"SPORTOWIEC MIMO WOLI"
(1939)



DWADZIEŚCIA LAT POLSKIEGO 
"HOLLYWOOD-u NAD WISŁĄ"

PRZEGLĄD WSZYSTKICH POLSKICH AKTOREK MIĘDZYWOJNIA

(1918 - 1939)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz