Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 marca 2023

ZABAWNE SCENY Z POLSKICH FILMÓW I SERIALI - Cz. XXV

RAZ JESZCZE POWRÓT DO "MIODOWYCH LAT"



DZIŚ ZAMIERZAŁEM PRZEDSTAWIĆ NIECO INNY TEMAT, ALE PONIEWAŻ NIE UDAŁO MI SIĘ WYROBIĆ, PRZETO POSTANOWIŁEM RAZ JESZCZE POWRÓCIĆ DO ZABAWNYCH FRAGMENTÓW Z SERIALU "MIODOWE LATA". SERIAL TEN KRĘCONY PONAD DWADZIEŚCIA LAT TEMU, ŚMIESZY DO DZIŚ I WEDŁUG MNIE WCALE SIĘ NIE ZESTARZAŁ. DLATEGO TEŻ ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA WYBRANYCH FRAGMENTÓW SERIALU, DZIŚ JEDNAK WYJĄTKOWO W FORMIE OBRAZKOWEJ:






I

KAROL KRAWCZYK ZNAJDUJE W TRAMWAJU WALIZKĘ, POTEM OKAZUJE SIĘ ŻE JEST TAM FAŁSZYWA FORSA


"Może sprzedaj tę walizkę za trzy dychy?"

"Czyś ty zgłupiał? Jaki debil kupiłby taki szajs za 30 zł?!"

"Norciu, a może chcesz kupić...?" 😄




II

KAROL KRAWCZYK PRAGNIE ZROBIĆ AFRYKAŃSKI BIZNES ŻYCIA


"To może teraz twoja murzyńska i moja biała, konkreten machen, bitte"

"Ale że co?" 😀




III

KAROL KRAWCZYK CHCE ZOSTAĆ SUPER- SIERŻANTEM I WALCZY O GŁOS SWEGO PRZYJACIELA - TADEUSZA NORKA Z KTÓRYM WCZEŚNIEJ SIĘ POKŁÓCIŁ


"A pamiętasz jak kiedyś dostałeś strzałą z łuku? To kto zamówił taksówkę i odwiózł cię do szpitala? Ja! Kto cię odwiedzał codziennie? Ja! Kto przynosił ci napoje, słodycze? Ja!"

"A kto do mnie strzelał? Ty!" 😅




IV

PEWIEN OSZUST PODAJĄCY SIĘ ZA PROFESORA, SPRZEDAJE KAROLOWI KRAWCZYKOWI RECEPTURĘ NA POROST WŁOSÓW


"Nie tyle, zwariowałeś? Człowieku, przecież profesor pracował nad tymi składnikami 30 lat. To jest H2O a ty to lejesz jakby to była zwykła woda" 🤣




V

KAROL Z TADKIEM CHCĄ NAPISAĆ PIOSENKĘ, KTÓRA MA STAĆ SIĘ PRZEBOJEM 


"Tramwaj pędzi po prostej, i po rondzie, a w nim motorniczy..."

"O głupim wyglądzie" 😀




VI

KAROL MÓWI TADKOWI ŻE ON U SIEBIE W DOMU JEST PANEM, A JEGO ŻONA ALINA TYLKO "CZĘŚCIĄ INFRASTRUKTURY". NAMAWIA WIĘC NORKA ABY POSTAWIŁ SIĘ SWOJEJ ŻONIE DANUCIE, ZBUDZIŁ JĄ W ŚRODKU NOCY I KAZAŁ SOBIE ZROBIĆ KAKAO


"Przecież sam mówiłeś, tak? No powiedz Ali żeby ci zrobiła kakao!" 🤣




I JESZCZE JEDNO:

Tadek mówi do Karola 
"Skoro jesteśmy panami domu, to dlaczego musimy spać na materacu w kuchni a dwie infrastruktury śpią sobie w wygodnych łóżkach?" 😭



KAROL CHCE WYGRAĆ KONKURS NA NAJMILSZEGO MOTORNICZEGO I TRENUJE W DOMU... PRZY TEŚCIOWEJ 




WALKA PŁCI
PAN DOMU I INFRASTRUKTURY 😅




KRAWCZYKOWIE I NORKOWIE ZAKŁADAJĄ LOKALNĄ GRUPĘ MUZYCZNĄ: "LAS WOLAS"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz