Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 września 2024

MUZYCZNY MISZMASZ

CZYLI PIOSENKI ŚWIATA WEDŁUG KIEPSKICH KTÓRE WPADAJĄ W UCHO



 Dziś temat nieco swobodniejszy, jako że jest już zbyt późno abym przystępował do poważniejszych tematów (choć wcześniej -  pomimo tego że planowałem - ale ostatecznie nie udało mi się tego urzeczywistnić, szczególnie że kwestie związane z firmą dzisiaj zabrały mi więcej czasu niż pierwotnie planowałem, a poza tym trzeba też się zająć swoją Panią, bo jak wiadomo kobiety nie należy zaniedbywać 😉), postanowiłem więc pokazać kilka ciekawszych) według mnie) piosenek z serialu "Świat według Kiepskich" które łatwo wpadają w ucho. Zatem bez zbytniego przedłużania:



JEDNO Z MOICH "ULUBIENYCH"
(JAK MÓWI ARNOLD BOCZEK) 


"Szanowny panie ferdku, w tym trudnym dla pana momencie, w tym kryzysie psychofizycznym, chciałbym zaśpiewać dla pana tę piękną wietnamską pieśń, która postawi pana na nogi i przywróci chęć do życia"

"Wolałbym, wolałbym nie" 😂




SYNEK, WSTAĆ POD KIBLEM NIE WYPADA GDY U KIEPSKICH DZIŚ BIESIADA" 😄




"TU W EGIPCIE NAD TYM NILEM... BUDUJEMY PIRAMIDĘ OD CZTERECH STULECI... CO TO BĘDZIE JAK SIĘ KIEDYŚ K...WA TO ZAWALI" 😙




"W PUERTO RICO TO SIĘ DZIAŁO... PILI DRINKI JEDLI LODY, ONA STARA, A ON MŁODY" 🤭




COUNTRY KURDE!




"RAZ POD WOZEM RAZ NA WOZIE, TAK SIĘ ŻYJE W BANDEROZIE, KTÓRĄ CZASEM W TELEWIZJI POLSKĄ ZWĄ, DZISIAJ ŻYJESZ JUTRO GNIJESZ, CO ZAROBISZ TO PRZEPIJESZ, TO WYRAZIĆ DZISIAJ PRAGNĘ PIOSNKĄ TĄ"




ARNOLD BOCZEK SONG

"PRZYJECHAŁEM DO WARSZAWY BO MAM TUTAJ WAŻNE SPRAWY, TUTAJ ŻYJE, TUTAJ PIJE, TUTAJ GONIE KASĘ KIJEM" 




NA KONIEC DWA CIEKAWE SPOSTRZEŻENIA O SENSIE ŻYCIA I O SĄSIEDZKIEJ SZCZEROŚCI


"MYŚLĘ HALINKA, JAK TO ŻYCIE PRZESZŁO. DOPIERO CO ŻEM W KAPSLE Z KOLEGAMI NA PODWÓRKU GRAŁ, A TU ŻONA, DZIECI, TELEWIZOR"

"I JESZCZE JAKAŚ PRACA BY SIĘ PRZYDAŁA"

"HALINKA, TY TO WSZYSTKO TAK PRZYZIEMNIE 😂 




"KTO PAN JEST TO WIADOMO, BO PAN TEGO NIE UKRYWASZ"

"OCZYWIŚCIE, I KTO PAN JEST TEŻ WIADOMO, BO PAN TEŻ TEGO NIE UKRYWASZ"

"CZYLI KTO?"

"PAN JESTEŚ: NIERÓB, PIJAK, PASOŻYT"

"A PAN JESTEŚ: MENDA ŚWINIA I ZŁODZIEJ"  😂



DOBRANOC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz