Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 stycznia 2017

POST INFORMACYJNY!

DWA BLOGI

  



 KRÓTKO I NA TEMAT


Moi drodzy, od dnia dzisiejszego postanowiłem udzielać się (jednocześnie, lub prawie jednocześnie), na dwóch blogach. Jest to związane z problemami, jakich ostatnio doświadczam na Bloggerze (zniknięcie ostatnich komentarz, oraz listy obserwujących tego bloga), dlatego też postanowiłem (przynajmniej na razie) prowadzić dwa, alternatywne do siebie blogi - pierwszy to ten, który czytacie i obserwujecie, a drugi na Wordpressie. Na razie będą to blogi w dotychczasowej formie, czyli na publicznej domenie (zamierzam przejść na swoją domenę i płatny serwer, ale jak zapewne zdążyliście zauważyć, od początku istnienia tej strony nie wyświetlają się na niej żadne reklamy. I zamierzam wytrwać w tym przekonaniu również na mojej - ewentualnej, bo zbieram się do tego niczym sójka za morze i zawsze coś mi się nie spodoba. Chciałbym aby mój blog na własnej domenie był, że tak się wyrażę - "wypasiony", niestety, po pierwsze nie mam czasu aby się bliżej tym zająć, a po drugie w ogóle nie mam do tego chęci. Wcześniej czy później tak się jednak zapewne tak się stanie, choć kiedy to będzie - trudno mi to obecnie powiedzieć).

Początkowo zamierzałem prowadzić oddzielne blogi z różnymi tematami, ale z drugiej strony taki pomysł wydał mi się zupełnie pozbawiony sensu, dlatego też od dnia dzisiejszego będziecie mnie mogli czytywać, komentować i obserwować na owych dwóch, od siebie niezależnych serwisach blogowych. W każdym razie "Grota Ragnara" nie znika z Bloggera (choć coraz bardziej mnie denerwuje), dodatkowo jednak będzie drugi mój blog o podobnej (będę chciał "przerzucić" również na niego również i część postów z tego bloga, aby przypadkowo kiedyś nie "zginęły w czeluściach internetowego niebytu"). Blog na Wordpressie nosi nazwę:




Nie wiem czy starczy mi zapału (bo przecież pisanie tego bloga od początku traktowałem w kategoriach takiego publicznego pamiętnika, oraz przyjemnej platformy wspólnej wymiany myśli), do jednoczesnego prowadzenia owych dwóch blogów, ale przynajmniej się postaram. Natomiast jestem ciekawy co Wy o tym sądzicie? Czy to dobry pomysł, czy też powinno zostać tak jak było do tej pory? Bardzo zależy mi na waszych opiniach i komentarzach, i chciałbym też wiedzieć ... czy ten blog w ogóle się Wam podoba, czy też może nie? Zajmuje on mi bowiem niekiedy sporo czasu, a jak zapewne już wiecie - nie mam tak na prawdę zbyt wiele tego czasu dla siebie. Ten, który udaje mi się jakoś uzyskać, staram się spożytkować na tę oto pisaninę. 

Także napiszcie co myślicie o tym pomyśle i ewentualnie czego oczekujecie, jakie macie propozycje kolejnych tematów? Czy powinienem wrócić do tych, jeszcze niezakończonych, czy też podjąć się jakichś nowych (oczywiście z mojej tematyki, to znaczy historia, polityka, duchowość, sport - o którym jeszcze nie pisałem, czy samochody - o których też nie pisałem, ale sądzę że taki kogel-mogel wszystkiego ze wszystkim chyba nie wyszedłby na dobre dla jakości tego bloga?)  


POZDRAWIAM I CZEKAM 

NA WASZE OPINIE I PROPOZYCJE






2 komentarze:

  1. Witam, Lukasie,

    jestem za. Przede wszystkim dlatego, że na nowym blogu pewnie nie będzie kłopotów ze śledzeniem komentarzy. Prowadzisz tak wiele wątków i pewnie każdy z czytających chciałby czasami dodać coś od siebie, tak więc ja jestem za !!!

    Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłem też że przerzucę na nowy blog wszystkie rozbudowane tutaj serie tematyczne i prócz tego będę rozbudowywał inne (nowe) wątki na dwóch blogach jednocześnie.

      Usuń