Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 sierpnia 2017

O TEMPORA, O MORES!

KILKA SMUTNYCH ROZWAŻAŃ, 

NA TEMAT KONDYCJI 

WSPÓŁCZESNEJ EUROPY


Ten post robię w zasadzie na "gorąco", gdyż naszła mnie taka smutna refleksja, gdy tylko ujrzałem to, co stało się na posiedzeniu Rady Miejskiej brytyjskiego miasta Oldham (pod Manchesterem). Mianowicie radni miejscy w milczeniu wysłuchali modlitwy. Oczywiście nie byłoby w tym nic niezwykłego, gdyby nie fakt że była to modlitwa przeprowadzona przez... muzułmanina, imama i odnosiła się do Allaha, a wszyscy radni z pochylonymi głowami słuchali owej modlitwy. Przyznam się szczerze że mnie powoli trafia szlag i wolałbym raczej nie oglądać takich obrazków ze względu na mój wewnętrzny spokój ducha. No przecież to jest jakiś totalny idiotyzm - co to jest? Czy wszyscy radni miasta Oldham stali się już muzułmanami, bo przecież inaczej nie jestem w stanie wytłumaczyć ich zachowania. W ogóle jakim prawem, w świeckim mieście, w świeckim państwie (czym szczyci się Wielka Brytania), może dochodzić do czegoś takiego? A jeżeli uznajemy że świeckość już nas nie dotyczy, to miast imama powinien się tam znaleźć kapłan anglikański - no chyba rozumuję dosyć logicznie, Anglia od czasów Henryka VIII jest krajem protestanckim, w którym panuje religia anglikańska - tak czy nie? A jeżeli radni Oldham chcieli pokazać się z jak najlepszej strony i ukazać różnorodność swego miasta, to powinni zaprosić kapłanów kilku religii: anglikańskiej, katolickiej, żydowskiej i muzułmańskiej, wtedy byłoby ok. 




Natomiast to co ja widzę... ja tego nie rozumiem, ja nie akceptuję świata Zachodu z jego popapraną kultura, która tak naprawdę jest brakiem wszelkiej kultury i jakichkolwiek wartości które zbudowały Wielką Brytanię. Jak wy Brytyjczycy, Holendrzy (gdzie również ostatnio pewna muzułmańska dziennikarka - Hanina Ajarai, wypowiedziała się na temat katastrofy malezyjskiego samolotu z Holendrami na pokładzie, który został zestrzelony 17 lipca 2014 r. przez rosyjskich bojowników z Donbasu. Ajarai powiedziała publicznie że nie tylko nie odczuwa żadnego żalu, słysząc o tej katastrofie, ale wręcz wcale jej ona nie obchodzi, natomiast odczuwa smutek w związku z tragedią piłkarza Ajaksu - Abdelhaka Nouriego, który doznał trwałego uszkodzenia mózgu), Niemcy, Francuzi czy Włosi - chcecie zasymilować tych muzułmańskich przybyszów do swojej kultury i swojej tradycji, skoro sami nawet nie potraficie powiedzieć czym właściwie jest ta wasza kultura? Jak chcecie zintegrować ludzi, świadomych swych korzeni i swej religii, swego pochodzenia i pamięci genetycznej przodków, gdy sami plujecie na groby własnych przodków, zamieniacie kościoły, które dla nich były miejscem świętym, gdzie mogli spotkać się z Bogiem, na puby czy dyskoteki. Co, Wy ludzie Zachodu sobą reprezentujecie, jakie wartości przyświecają wam w życiu, czym chcecie przekonać tych ludzi, których ściągacie do siebie (w ramach ideologii multi-kulti), aby przyjęli wasz sposób życia i wasze wartości? Co możecie im takiego dać, czym nakłonilibyście ich do - albo zmiany wyznania i przyjęcia chrześcijaństwa, albo też asymilacji kulturowej przy zachowaniu ich religii? 

Ja Wam powiem co możecie im dać, co ich przyciąga do waszych krajów - możecie im zaproponować dwie rzeczy: po pierwsze pieniądze za nicnierobienie (które oni traktują jako muzułmański podatek nałożony na niewiernych - czyli Dżizja), oraz własne kobiety do obmacywania i gwałcenia (czyli białe seksualne niewolnice), i to wszystko. Z jednej strony bierze mnie pusty śmiech gdy o tym pomyślę, a z drugiej wielki smutek i bezsilność, bo przecież ja także czuję się członkiem zachodniej kultury - tej prawdziwej, normalnej, która wiedziała kiedy komu pomóc w cierpieniu gdy była ku temu potrzeba, ale jednocześnie wiedział też kiedy i komu przyp...ić gdy zaczął nazbyt się szarogęsić. Co się dzieje w Szwecji, gdzie młode kobiety są wprost nagabywane aby się oddawały, nawet muzułmańskim małolatom, jeśli nie noszą one burek lub hidżabów. To samo się dzieje co w Niemczech i Wielkiej Brytanii, gdzie ludzie mają już tak zlasowane mózgi wszechogarniającą ich poprawnością polityczną, ze już doprawdy nie wiedzą jak się mają zachować. A jeśli nawet tli się w nich jeszcze normalność zachowań i myśli, to znów paraliżuje ich strach. Strach przed określeniami w stylu: "rasista", "faszysta", "nazista", "ksenofob", "islamofob" etc. etc. I to powoduje że albo lepiej nie dostrzegać powszechnej wręcz islamizacji zachodnioeuropejskich miast, albo przyjmować to z entuzjazmem. I ludzie są bezbronni. Nie wiedzą że oto atakuje ich najperfidniejsza zmora, jaką jest komunizm. Tak, to jest komunizm (marksizm kulturowy), który wprowadza nowomowę paraliżującą wszelkie normalne odruchy obronne każdego społeczeństwa. 

Na zakończenie dodam tylko - jeśli wciąż chcecie żyć, jeśli chcecie dalej się rozwijać i budować dobrobyt własnych dzieci - to musicie się przemóc i przezwyciężyć komunę w waszych krajach, popędzić kulturowych marksistów z waszych szkół, uniwersytetów, urzędów, miast i wreszcie z waszych krajów. Komuna to najgorsza choroba niszcząca ludzkość - nie było w dziejach ludzkości niczego gorszego, niczego bardziej śmiertelnego i paraliżującego, a jednocześnie potrafiącego się tak skutecznie odradzać w różnych formach - niżli właśnie komunizm. Jeśli nie przezwyciężycie komunizmu, jeśli nie przezwyciężycie islamu, to skończycie w rezerwatach jak Indianie, a wasze kobiety (w tym małe, kilkuletnie dziewczynki) staną się seksualnymi niewolnicami muzułmańskich kolonistów waszych miast.



PS: DLA MNIE CI RADNI SĄ JUŻ SPALENI I NIGDY NIE ZAGŁOSOWAŁBYM NA ŻADNEGO Z NICH. NIECH SZCZENĄ W SWEJ OBŁUDZIE I GŁUPOCIE, WIODĄC WŁASNY NARÓD KU ZATRACENIU




"A JA MYŚLAŁEM ŻE TO ŚMIECI, ŻE TO GÓWNO Z NIEBA LECI, A TO SOWIECI, SOWIECI - KRYJ SIĘ, KRYJ

A JA MYŚLAŁEM ŻE TO TRZEWIK, ŻE TO KRYTY SŁOMĄ CHLEWIK, A TO BOLSZEWIK, BOLSZEWIK

A JA MYŚLAŁEM ŻE TO ONI, ŻE TO BANDA, BANDĘ GONI, A TO CZERWONI, CZERWONI"




"SMUTNO MI BOŻE! DLA MNIE NA ZACHODZIE
ROZLAŁEŚ TARCZĘ BLASKÓW PROMIENISTĄ,
PRZEDE MNĄ GASISZ W LAZUROWEJ WODZIE
GWIAZDĘ OGNISTĄ

JAK PUSTE KŁOSY Z PODNIESIONĄ GŁOWĄ,
STOJĘ ROZKOSZY PRÓŻEN I DOSYTU,
DLA OBCYCH LUDZI MAM TWARZ JEDNAKOWĄ,
CISZĘ BŁĘKITU:
ALE PRZED TOBĄ GŁĄB SERCA OTWORZĘ,
SMUTNO MI BOŻE!

(...) 

ŻEM CZĘSTO DUMAŁ NAD MOGIŁĄ LUDZI,
ŻEM PRAWIE NIE ZNAŁ RODZINNEGO DOMU,
ŻEM BYŁ JAK PIELGRZYM CO SIĘ W DRODZE TRUDZI
PRZY BLASKACH GROMU,
ŻE NIE WIEM GDZIE SIĘ W MOGIŁĘ POŁOŻĘ,
SMUTNO MI BOŻE!

 TY BĘDZIESZ WIDZIAŁ MOJE BIAŁE KOŚCI
W STRAŻ NIE ODDANE KOLUMNOWYM CZOŁOM:
ALEM JEST JAKO CZŁOWIEK CO ZAZDROŚCI
MOGIŁ POPIOŁOM
WIĘC ŻE MIEĆ BĘDĘ NIESPOKOJNE ŁOŻE
SMUTNO MI BOŻE!

KAZANO W KRAJU NIEWINNEJ DZIECINIE
MODLIĆ SIĘ ZA MNIE CO DZIEŃ, A JA PRZECIE
WIEM, ŻE MÓJ OKRĘT NIE DO KRAJU PŁYNIE,
PŁYNĄC PO ŚWIECIE.
WIĘC ŻE MODLITWA DZIECKA NIC NIE MOŻE,
SMUTNO MI BOŻE!

NA TARCZĘ BLASKÓW, KTÓRĄ TAK OGROMNIE
ANIELI TWOI W NIEBIE ROZPOSTARLI,
NOWI GDZIEŚ LUDZIE W STO LAT BĘDĄ PO MNIE
PATRZĄCY - MARLI.
NIM SIĘ PRZED MOJĄ NICOŚCIĄ UKORZĘ,
SMUTNO MI BOŻE!"


JULIUSZ SŁOWACKI

2 komentarze:

  1. Lukas uwielbiam czytać Twoje artykuły , są krótkie i nazwałabym je może brzydko "treściwe" ale ja takie lubię dużo treści, mało słów, po prostu chce się czytać.
    Chłopie skąd Ty masz taką wiedzę, zazdroszczę Ci, ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Tak trzymaj. To dla Ciebie od staruszki <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń