Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 25 maja 2015

NOWY PREZYDENT RZECZPOSPOLITEJ - ANDRZEJ DUDA

WSPANIAŁE ZWYCIĘSTWO!





"Jestem ogromnie wdzięczny tysiącom ludzi, którzy mnie wsparli w całej Polsce, wolontariuszom, osobom, które na swoich domach, na swoich płotach wywieszali moje banery. Wielka wdzięczność i wspólny trud, który zaowocował tym zwycięstwem. Bardzo się z tego cieszę i cóż mi pozostaje? Zabrać się do pracy i realizować to, do czego się zobowiązałem"






Andrzej Duda - prezydent elekt, rozpoczął dzisiejszy dzień od...spotkania z ludźmi na ulicy w podzięce za wybór na urząd prezydenta Rzeczpospolitej Polski




OGROMNE GRATULACJE
WSPANIAŁY NOKAUT W NAJLEPSZYM BOKSERSKIM STYLU







 
A CO DO BRONKA...
...NO CÓŻ, BEZ KOMENTARZA 







PANU JUŻ DZIĘKUJEMY

POLACY


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz