Łączna liczba wyświetleń

piątek, 29 maja 2015

ZBUDŹMY KRÓLA DUCHA - CZYLI JAK UCZYNIĆ Z POLSKI EUROPEJSKIE MOCARSTWO O GLOBALNYM ZNACZENIU? Cz. I

 GŁOSOWAŁEM NA ...

... PIŁSUDSKIEGO


"CHŁOPCY! NAPRZÓD - NA ŚMIERĆ CZY NA ŻYCIE, 
NA ZWYCIĘSTWO CZY NA KLĘSKI.
IDŹCIE CZYNEM WOJENNYM BUDZIĆ POLSKĘ 
DO ZMARTWYCHWSTANIA"

JÓZEF PIŁSUDSKI 
6 sierpnia 1914 r. 



 

JAK UCZYNIĆ Z POLSKI EUROPEJSKIE MOCARSTWO O GLOBALNYM ZNACZENIU?



NIEMOŻLIWE?


"To słowo dla głupców" - jak mawiał cesarz Napoleon Bonaparte. I rzeczywiście, dziś już wiem że nie ma dla Nas takiej przeszkody, którą My - Ludzie nie bylibyśmy w stanie pokonać. Jeśli się czegoś bardzo mocno pragnie, jeśli wierzy się w sukces, w zwycięstwo własnych planów, jeśli robi się to konsekwentnie - to..."nie ma bata", aby to się nie powiodło! Ja sam wielokrotnie się o tym przekonuję (wciąż od nowa). Dzięki tej wewnętrznej "Sile Ducha" odniosłem spory sukces zawodowy w swojej branży. Choć początkowo wydawało mi się to "niemożliwe", by po tragicznej śmierci mego taty - odbudować firmę do stanu wcześniejszego, odbudować zaufanie klientów (na trzy miesiące zawiesiliśmy działalność), to jednak udało mi się to z ogromną nawiązką i dziś mogę jasno powiedzieć - odniosłem sukces. 

Teraz mam w głowie kolejne plany. Jednym z nich jest spłodzenie potomka (co już mam nadzieję wkrótce dojdzie do skutku), a drugim.. ... ... stworzenie z Polski europejskiego mocarstwa o globalnym znaczeniu i wpływach. Dlatego też w tych wyborach z 10 i 24 maja - głosowałem na:


...  PIŁSUDSKIEGO


Czyli (innymi słowy), na człowieka, który najbardziej uosabiał sobą, te cechy, które jednoczą naród, odbudowują wartości, zasypują przepaść dzielącą społeczeństwo (szczególnie po 10 kwietnia 2010 roku), a przede wszystkim - odtwarzają Wspólnotę Ducha Narodu - (czyli budzą ze snu - "Króla Ducha" - jak mawiał Józef Piłsudski). Mój wybór poparła większość Polaków, co jest bardzo dobrym prognostykiem na przyszłość. 


"NIE MA TAKIEGO BOJU 
KTÓREGO NIE DA SIĘ WYGRAĆ!"




Dziś tylko potrzeba Nam ZGODY i POJEDNANIA - zasypania dawnych przepaści, zakopania "toporów" wojny polsko-polskiej, potrzebna jest przede wszystkim zdecydowana zmiana pokoleniowa. Należy ponownie "odkopać" ZŁOTY RÓG WERNYHORY, nabrać powietrza w płuca i dąć z całych sił, tak jak czynił to przez całe swe życie Marszałek Józef Piłsudski - poświęcając je służbie NAJJAŚNIEJSZEJ NIEPODLEGŁEJ. Jemu udało się owym "rogiem" obudzić KRÓLA DUCHA - a czy Nam się to uda?



WIERZĘ GŁĘBOKO ŻE 
TAK WŁAŚNIE SIĘ STANIE!



W kolejnym temacie zaprezentuję co należy zmienić, co ulepszyć i co dodać - by uczynić z Polski europejską potęgę o globalnym znaczeniu



CDN.  

1 komentarz: