Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 9 marca 2020

NA DZIEŃ KOBIET!

Z POZDROWIENIAMI DLA 

WSZYSTKICH PAŃ!


ŻYCZENIA MOŻE NIECO SPÓŹNIONE, ALE TO DLATEGO ŻE CAŁY WCZORAJSZY DZIEŃ, PRZEZNACZYŁEM NA CELEBROWANIE DNIA KOBIET Z MOJĄ NAJCUDOWNIEJSZĄ PANIĄ, DLATEGO Z GÓRY WSZYSTKIE POZOSTAŁE PANIE PRZEPRASZAM ZA MAŁE OPÓŹNIENIE 





Dziś pragnę zaprezentować parę retro-fotek, przedstawiających piękne (i nie tylko), za to wszystkie wspaniałe i kochane kobiety. Miłego oglądania! 


BARBARA STANWYCK i HENRY FONDA

"THE LADY EVE"

(1941)




 RITA HAYWORTH

"GILDA"

(1946)




ROMY SCHNEIDER

"SISSI - LOSY CESARZOWEJ"

(1957)

 


MARILYN MONROE

(1955)




AVA GARDNER

(1951)




JAYNE MANSFIELD

(1957)




SOPHIA LOREN

(1957)




JANE RUSSELL, CHARLES COBURN 

i MARILYN MONROE

"MĘŻCZYŹNI WOLĄ BLONDYNKI"

(1953)




TOM EWELL i MARILYN MONROE

(1955)



 

DORIS DAY

"CALAMITY JANE"

(1953)





 




JANE MANSFIELD

(1953)





A NA ZAKOŃCZENIE


CAMERON DIAZ

"MASKA"

(1994)





Wczoraj był Dzień Kobiet, jutro mam urodziny, a dziś miałem niesamowity sen o tym, że we własnym domu odnalazłem wielką fortunę (duże pieniądze i kosztowności). Być może więc już wkrótce w moim/naszym życiu nastąpi jakaś wyjątkowa zmiana. Może Pan Bóg wreszcie pobłogosławi nas bobasem!?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz