Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 czerwca 2023

ZABAWNE SCENY Z POLSKICH FILMÓW I SERIALI - Cz. XXVI

 DZIŚ TROCHĘ KLASYKI I WSPÓŁCZESNOŚCI 


Na pierwszy ogień stara komedia pt.:



"NIC ŚMIESZNEGO"
(1995)


Sztuczny penis 

"Zrobili go na drucie zbrojeniowym, jak on mi wyskoczy przez rozporek to utnie mi jaja" 😄



Winda

"Na górę jedzie?"

"A gdzie ma jechać w bok!" 🤔



Kapitalna scena:
Mieliśmy robić wspólny film

"To chuj ci w dupę stary, ja tu na deszczu wilki jakieś..." 😂



Wybuch mostu

"To nie był ten most!?"

"Tak był niestety panie producencie" 😄



Wiertła

"Trzynaście lat temu zamieszkał pode mną jakiś kretyn, zatrudniony gdzieś jako aktor który codziennie po przyjściu z pracy przez większość dnia i część nocy wierci dziury w ścianach i suficie"

"Dzisiaj przychodzą do mnie koledzy z wiertłami udarowymi będziemy razem borować dziury" 🤣



Dziewczyna

"No i co ty w mordę pierdolone bambusie co ty, w chuja lecisz ze mną czy się z własnym kutasem na łby pozamieniałeś" 🤪




"JAK POKOCHAŁAM GANGSTERA"
(2022)


"Nie mam ciągu. W dalszym ciągu nie mam ciągu. Przydałaby się trzecia dziura" 😂





"Za mną stoi grupa pruszkowska, a to są faceci z jajami. A ty masz jaja? Pokaż jaja! No pokaż jaja! (...) Kurwa, nie śmiejemy się, nie śmiejemy się!" 🤭




To tyle na dziś. Swoją drogą jak się patrzy na te filmy z lat 90-tych, to można dojść do wniosku że przepaść dzieląca nas od tamtych czasów wydaje się być wręcz epokowa, a nie licząca zaledwie trzydzieści lat. To też pokazuje jak wielki skok cywilizacyjny zrobiliśmy od tamtych czasów i to jest naprawdę niesamowite.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz