Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 25 kwietnia 2023

ŚMIECH TO ZDROWIE - Cz. IV

RADUJCIE SIĘ, 
BO NIE ZNACIE DNIA ANI GODZINY



DZIŚ NA WESOŁO O RELACJACH DAMSKO-MĘSKICH,

 CZYLI TE NASZE KOCHANE KOBIETKI 🥰





Nieważna szpada, lecz jak się nią włada 😚




Starszy mężczyzna zamówił sobie prostytutkę do domu i gdy przyjechała otworzył jej drzwi i wpuścił do środka, po czym zaprosił do pokoju i zapytuje:
- Czy to ty robisz facetom rękami?
- Tak, to ja.
- To umyj ręce, chcę kanapkę! 😂



Full service, czyli strzyżenie w pakiecie?!




Na ulicy spotyka się dwóch znajomych i jednemu z nich od razu rzucają się w oczy piękne buty z krokodylej skóry które ma ten drugi.
- Ty, skąd masz takie ładne buty z krokodylej skóry?
- A wiesz, zrobiłem sobie okazyjnie wycieczkę do Egiptu i gdy frajerzy poszli zwiedzać jakieś tam piramidy, to ja wziąłem drąga, zaczaiłem się w krzakach i gdy z Nilu wyszedł krokodyl to ja go tym drągiem przez łeb - i stąd te buty.
- Wiesz co, ja też tak zrobię.
Po miesiącu obaj ponownie spotykają się na ulicy.
- No i co, nie masz butów z krokodylej skóry, nie byłeś w Egipcie?
- Byłem, tylko wiesz, prześladował mnie pech. Zrobiłem tak, frajerzy poszli zwiedzać piramidy, ja wziąłem drąga poszedłem nad Nil i gdy z wody wyszedł krokodyl to ja go tym drągiem przez łeb, potem załatwiłem jeszcze cztery takie gady i wyobraź sobie wszystkie cztery były bez butów. 😅



Multikulti - czyli nigdy nie ufaj kobiecie, jeszcze ci wmówi że on tylko taki opalony, bo na solarium często chodziła 😉




Mężczyzna wchodzi do księgarni i mówi:
  - Chciałbym kupić jakąś książkę.
- A jaką konkretnie? - pyta się ekspedientka - może książkę o logicznym myśleniu?
- A na czym to polega - zapytuje facet.
- Wyjaśnię to panu na przykładzie, ma pan w domu akwarium?
- Mam?
- Czyli lub pan kontakt z przyrodą?
- Lubię!
- Skoro lubi pan przyrodę, to zapewne lubi pan też spacery po lesie?
- Oczywiście że lubię, najchętniej z kobietą, oczywiście!
- Widzi pan i oto dowód, nie jest pan pedałem.
- To jest fantastyczne kupuję tę książkę!
Mężczyzna wychodzi ze sklepu i na ulicy spotyka znajomego:
- Cześć, co kupiłeś, książkę?
- Tak, o logicznym myśleniu.
- A co to takiego?
- Wyjaśnię ci to na przykładzie, masz w domu akwarium?
- Nie.
- To jesteś pedałem! 😭



Męskie fantazje erotyczne:
Plaża palmy i dziewczyny a żona w domu obiera ziemniaki 😚


  

- Ja to proszę pana palę tylko po seksie.
- A często pan pali?
- Praktycznie rzuciłem!
- Ma pan żonę w domu?
- Mam, a jaki to ma związek?
- Wie pan, z braku laku to i z żoną można czasem... zerwać banderolę. 😋



Pierwszą rzecz, na którą facet zwraca uwagę patrząc na kobietę, to są... jej oczy. Oczywiście że tak, a ty co myślałeś? 🤪




- Nie wstydź się tato, już to widziałam, listonosz czyści tym mamie zęby 🤣




Górnik przychodzi do domu po pracy i mówi do żony:
- Nic już nie będę jadł, nie będę się mył tylko cię jeszcze wyrucham i idę spać 😂



Różnica między dziewczyną a kobietą




Młody mężczyzna zdaje egzamin przed wyjątkowo seksowną nauczycielką i cały czas nie może się skupić, mylą mu się fakty, zapomina, jąka się, a przede wszystkim cały czas niespokojnie rusza rękoma.
Nauczycielka niezadowolona z takiego ucznia każe mu wyjść z pokoju i na zakończenie mówi do niego:
- I zrób coś też z tymi twoimi rękami!
A mężczyzna odwraca się, wymierza jej siarczystego klapsa w pupę i wychodzi, zostawiając w pokoju zdezorientowaną i zaskoczoną kobietę.



Wierszyk 🤗




Uważaj czego pragniesz, bo może się spełnić.




Hardkorowe zabawy 😷




Dlaczego każda kobieta jest jak kurka?
Bo oprócz tego, że łasi się do koguta, to jeszcze lubi siadać na jajkach 🥰






DOBREJ NOCY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz