Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 10 maja 2021

O RETY KABARETY! - Cz. XVII

 HISTORIA ŚWIATA...



...WEDŁUG 

KABARETU MORALNEGO NIEPOKOJU


CZYLI KOLEJNA PORCJA ZABAWNYCH GAGÓW Z NIEZAPOMNIANYCH SKECZY W WYKONANIU KATARZYNY PAKOSIŃSKIEJ, ROBERTA GÓRSKIEGO, MIKOŁAJA CIEŚLAKA, PRZEMYSŁAWA BORKOWSKIEGO I RAFAŁA ZBIEĆA 



SOKRATES


0:20 - "Mamy nowe wieści, zostałeś skazany na śmierć!" (...)

0:50 - "Nie płacz, Krodoksie"

"Nie płaczę, coś mi wpadło do oka" (...)

1:25 - "Powiedzieli konkretnie co chcą ze mną zrobić?"

"Cykuta! (...) Pytali się, czy będziesz robił sceny, ale powiedziałem im, że najmędrszy z filozofów woli godnie umrzeć, niż wyrzec się prawdy"

1:55 - "Słuchajcie, ja nie chcę umierać, jeszcze jestem za młody"

2:25 - "Ale przecież to ty mówiłeś że śmierć nie istnieje?"

"W ten sposób zarabiam na czynsz, tu i ówdzie zabawna wypowiedź, czasem maksyma - w ten sposób nie muszę zbierać oliwek, ale nie oszukujmy się"





CEZAR I GLADIATORZY


0:10 - "Powiedz mi Cezarze, czy walki gladiatorów to twój ulubiony sport?"

"Tak, ale oprócz tego lubię jeszcze walki ludzi ze zwierzętami. Zwłaszcza jak ludzie są do czegoś przywiązani, a zwierzęta nie. Z nowoczesnych dyscyplin lubię rzut oszczepem, ale tam głupie jest to, że się rzuca kto dalej, powinno się rzucać w kogoś, kto trafi, ten wygrywa"

"A koszykówka?"

"Nie, to takie brutalne" 😃

4:10 - "Jesteś wolny! Ale musisz wybrać inną dyscyplinę. Jest jedna - walki ze zwierzętami"

"Cóż, mówi się trudno i żyje się dalej"

"Ja nie wiem czy dalej" 😅

4:50 - "Co wziął?"

"Grzechotnika"

"Dobra, zwiążcie mu ręce i nogi"

"Komu?" 😂 Jak ja się będą bronił, gdy będę miał związane ręce i nogi?"

"Nie broń się, atakuj!" 😎

"A jego nie można związać?"

"Co to będzie za walka, jak on będzie związany i ty będziesz związany?"

5:40 - "Przepraszam Cezarze, a co ja będę robił?"

"A tobie proponuję oszczep"

"Ale ja nigdy nie rzucałem oszczepem?"

"Nieważne, po prostu będziesz stał" 😉





ŚWIĘTY RYSZARD


2:00 - "Ty jesteś Ryszard? (...) Chodzą legendy o tym, że przez całe życie nie powiedziałeś brzydkiego słowa?"

"To prawda! Kto ma oczy - widzi, kto ma uszy - słyszy"

"Kto ma nos - dłubie" 😊

2:45 - "My jesteśmy z parafii św. Gotarda i mamy tam taki piękny, gotycki kościół (...) Wszystkie parafie koło naszej mają jakieś święte relikwie, tylko my nie"

4:30 - "Chyba nie utniecie mi ręki?"

"Rękę świętego ma co druga parafia, postanowiliśmy pójść na całość (...) Utniemy ci głowę!" 





ODKRYCIE AMERYKI


1:00 - "Tato, to jest mój chłopak - Teotocastyl, to jest mój tata - Różowy Kojot"

"Człowieku, przecież ty mógłbyś być jej ojcem"

"I to jest najbardziej podniecające"

"Nie wstydzisz się? Nie przeszkadza ci różnica wieku?"

"Wyrównuje mi ją spontanicznym seksem" 😍

2:05 - "O, ktoś do was płynie!?"

"To znów ci cholerni odkrywcy"

"2:25 - "Teraz to musi być Ameryka, mapa nie kłamie, Floryda jak nic - gdzieś tam pewnie jest Miami?" 😄

3:15 - "Witamy was drodzy podróżnicy i cieszymy się żeście tu do nas dotarli - do Indii"

4:30 - "To jest czaszka bizona! Co robi bizon w Indiach?"

6:15 - "I wy jecie wołowinę? A jak to jest, skoro w waszej religii wołowina jest nietykalna, bo krowa jest święta?"

"O, znawca Indii. Ale tu chodzi o wołowinę sojową" 😄





I WOJNA ŚWIATOWA


2:35 - "Proszę kwiaty dla pani, prosto z grobu porucznika Martineza, a to koniak ochlapany krwią sierżanta Jacques'a"

3:05 - "Jak się walczy? macie duże straty?

"Wczoraj wasz pocisk trafił w stołówkę w czasie obiadu. Zginęło 30 naszych żołnierzy, w tym 5 utopiło się w zupie"

"Także się zrewanżuję i muszę powiedzieć że dziś rano wasz szrapnel urwał obie nogi generałowi von Moltke. Widziałem się z nim i pragnie wam przekazać najserdeczniejsze gratulacje z okazji celności waszych artylerzystów. Żałuje też że nie mógł tu przyjść osobiście i wam tego powiedzieć" 😂

5:05 - "Musicie mu wybaczyć, to jego pierwsza wojna światowa i jest trochę stremowany" 😅





REWOLUCJA PAŹDZIERNIKOWA


"Czy wiesz drogi Mikołaju, że Anglicy wydają o tobie pismo. Nazywa się "Car", ale ani słowa o tobie, wszystko o samochodach" 😄

"Anglicy to dziwny naród"

1:55 - "Jak śmiecie podnosić rękę na cara, jedynego pana Wszechrusi?"

"Jedną nogą jest pan już w grobie"

"Jak już, to w mauzoleum" 😅

3:30 - "Kiedy przewidujecie pierwsze przesłuchania?"

"Myślałem że od razu zacznę od rozstrzeliwań" 😂

5:05 - "Przepraszam towarzysze, czy mogę już odejść?"

"Co wy zrobiliście Feliksie, ten biedny człowiek chciał po prostu pójść do domu!"

"Przepraszam, zmęczony jestem strasznie" 😅





JÓZEF PIŁSUDSKI


0:05 - "Panie Naczelniku, melduję że Sowieci są pod Wyszkowem"

"I co z tego? (...) pomyliło mi się z Charkowem" 

3:25 - "Pan jest strasznie podobny do Stalina (...) Jakby pan się nocą przekradł na stronę Rosjan i tam powydawał masę głupich rozkazów, na przykład: weźcie wszyscy łopaty, wykopcie dół, wejdźcie do środka i się zakopcie - to wojną byśmy mieli wygraną" 😂





HITLER i MUSSOLINI


1:40 - "Jak podróż minęła?"

"Szkoda że nie jechałaś ze mną maleńka, bym ci zrobił kocioł... bałkański"

1:55 - "Benito, zobacz, spalono Reichstag"

"Czy jest tutaj sport? Roma przegrała z Juventusem, bramkę strzelił Cozabelli"

2:27 - "Musimy uratować świat przed "czerwonymi" Benito"

"Wydusimy ich jak wszy"

"Ostra babka, w łóżku też tak potrafi przydusić? "😊

3:10 - "My napadniemy na Polskę..."

4:00 - "A może zamiast wojny światowej, posprowadzajmy sobie prostytutki ze wszystkich krajów świata. Zamieszanie będzie mniej więcej takie samo, a poziom satysfakcji można uzyskać bardzo podobnie" 😅 

4:30 - "Japonia napadnie na Amerykę!"

"Na kogo? USA to jest taki wielki kraj, co zajmuje prawie cały kontynent? A Japonia to są takie cycki na mapie? Acha, to napadajcie" 

6:00 - Ja bym go tak nie skreślał, dajmy mu szansę, może pod tym płaszczykiem chamstwa kryje się intelektualista?"

"Sorry, możesz mi zacząć" 😉





KONFERENCJA JAŁTAŃSKA


0:35 - "Chłopaki, można się tu do was dosiąść?"

"Idź stąd de Gaulle!" 😅

4:50 - "Panowie, jeżeli wszyscy Polacy są tacy, jak ta Polka, to my rezygnujemy z Polski. Kto jest za tym, żeby przyłączyć Polskę do bloku wschodniego. Dobrze zrobiliśmy Winston, lepiej żeby ci Polacy rozwalili im komunizm, niż nam kapitalizm" 😁





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz