Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 lipca 2023

ZABAWNE SCENY Z POLSKICH FILMÓW I SERIALI - Cz. XXVII

 DZIŚ SIELSKO I ANIELSKO


 Ponieważ jest to jeden z nielicznych polskich seriali jakie lubiłem oglądać (serial emitowano w latach 2006-2016), przeto ponownie do niego wracam i dziś znów chciałbym zaprezentować wybrane przeze mnie, zabawne fragmenty z serialu "Ranczo", czyli perypetii mieszkańców jednej z Polski wsi na wschodzie kraju o nazwie Wilkowyje (oczywiście nazwa wsi jest zmyślona). Serial opowiada głównie o losach dwóch skłóconych ze sobą braci bliźniaków Piotra i Pawła (oczywiście obie te postacie zagrał jeden aktor - Cezary Żak) Jeden z nich jest wójtem gminy Wilkowyje (potem zostaje senatorem), drugi zaś jest księdzem w tutejszej parafii. Poza tym serial prezentuje również losy niejakiej Lucy Wilskiej - Amerykanki polskiego pochodzenia, która po śmierci swojej prababki przyjeżdża z Nowego Jorku do Wilkowyj i zamieszkuje w dworku prababki. Potem zakochuje się i żeni w miejscowym byłym malarzu Jakubie (zwanym Kusym) Sokołowskim, który opiekował się dworkiem, a który popadł w alkoholizm, jednak dla niej wychodzi z nałogu i wraca do malowania obrazów. Nieodzownym elementem krajobrazu Wilkowyj oczywiście jest ławeczka, stojąca nieopodal sklepu spożywczego i niedaleko kościoła, na którym nieustannie wręcz przesiaduje grupka czterech miejscowych mężczyzn, popijających swój ulubiony napój - wino owocowe. Serial złożony z szeregu zabawnych historyjek i śmiesznych wypowiedzi, które stanowią o kolorycie całego serialu. Dlatego też postanowiłem ponownie go tutaj zaprezentować. 


Zapraszam:



ŁAWECZKA

1:07 - "Dzień dobry, pani pozwoli że się przedstawię".

"Nie podchodzić, mam paralizator. Tylko niech któryś spróbuje cwaniaczek" 😄




PRACA

1:30 - "Jak tylko je o jakiejś robocie gadać się zacznie, od tego zaraz kłótnia jest"

"Nawet w gazetach piszą że praca to największy stres" 😅




KSIĄDZ I WÓJT

0:10 - "Bić się chcesz, katabasie? To ściągaj tę swoją kieckę i się spróbujemy" 😂

"Niestety religia mi nie pozwala, miłosierdzie mam ci okazać - gadzie jeden". 
🤭




PRZYZWOITY URZĄD GMINY




ZMĘCZONY WÓJT

0:15 - " Masz za moją krzywdę!"




KUSY I LUCY
KUSY SPALIŁ SWOJE OBRAZY 




KUSY MALUJE 

0:50 - "Wiesz co, od kiedy przestałem pić - lepiej się czuję. (...) Mam do ciebie taką prośbę, możesz przez chwilę nic nie mówić, bo chcę popracować nad ustami?" 😷




STAN AGONALNY WÓJTA




RÓWNI I RÓWNIEJSI 

"Tu pijecie?"

"A czy to jest nasza wina że to jest jedyne bezpieczne miejsce w gminie (...) Wszędzie te wariaty z aparatami biegają (...) I potem skandal na całą Polskę" 😅

"Ale tu jest urząd, tu pić nie wolno!"

"Ja do toalety to chyba wolno?!" 🤭

"O, to są równi i równiejsi? (...) Zrobimy z tym porządek po wyborach!" 




WÓJT I LUCY

0:25 - "Bongiorno"

"Co?"




WÓJT POTRZEBUJE KOBIET NA LISTĘ PARTYJNE W CHARAKTERZE SŁUPÓW 🤭

"Co znaczy że słupy na listy ci są potrzebne? jak w ogóle można o kobiecie powiedzieć słup?!" 🤣




POLICJANT, LUCY I REDAKTOR

"Pani ich ostatnio widziała żywych"

"Je, żywe!"

"Tych psów"

"Te psy!"

"Pan ma coś do powiedzenia w tej sprawie?"

"Tylko w sprawie fleksji"

"Spiszemy zeznanie. Fleksja to pańska suka była?" 😭




SOLEJUKOWA PRZYCHODZI DO SZKOŁY W UBRANIACH CHANEL, PRADA I GABBANA

"Pani dyrektor powiedziała że jak tak normalnie przychodzę ubrana, to przykrość koleżankom sprawiam i prestiż zawodu obniżam. To chciałam bardzo przeprosić i powiedzieć że więcej już tak nie będzie".




PARYŻ WART JEST MSZY

0:10 - "chuchnąć proszę (...). To wszystkich dotyczy"

"Słyszał pan panie doktorze, dwóm w starym pijakom mam chuchać?!"

0:45 - "Szwagier musi nas pobłogosławić i pomodlić się za nas"

"Wybaczcie ale mi jakoś niezręcznie byłoby się modlić za tę podejrzaną partię mego brata"

1:10 - "czerepach czy ty widzisz to co ja, ona swego szwagra w rękę pocałowała"

"Widać Paryż wart jest mszy"

"No, co?"




SIELSKO-ANIELSKO

1:23 - "tu nigdy nie będzie spokojnie? Ale to my to przyciągamy?"

"A może to miejsce. Ale damy radę, co?"

"My dwa razem? Zawsze!"







DOBRANOC!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz