Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 26 września 2023

O RETY KABARETY! - Cz. XXIII

 DZIŚ NA SPORTOWO


STARE TO, ALE JAKŻE AKTUALNE Z TYM ŻE ZAMIAST SKOCZKÓW NARCIARSKICH MOŻNA BY WSTAWIĆ SIATKARZY:


KABARET MORALNEGO NIEPOKOJU I KABARET ANI MRU MRU W SKECZU:



"OPTYMIZM PIŁKARZY"


0:20 - "Ile w końcu było, bo przestałem liczyć po trzeciej?" 🥴

 "0:6 (...) W w Europie nie ma już słabych drużyn!

0:35 - "Tak a my to kto?" 🤭

"Ale Lesotho nie leży w Europie"

0:50 -"Gadałem z jednym z nich, dzisiaj po raz pierwszy grali skórzaną piłką, a nie dmuchanym pęcherzem z krokodyla" 🐊

2:50 - "Jak się nazywa ten nasz trener? Nawałka! A poprzedni? Fornalik! Kurde Fornalik i Nawałka, jak dwóch bohaterów z czeskiej bajki" 😄

4:50 - "Oto ludzie którzy zarażą was optymizmem, pokażą wam jak wygrywać, nasi wspaniali polscy skoczkowie: Stoch Ziobro i Żyła"

 "Czym nas zarażą?" 🤭

5:20 - "Ten gruby też skacze?" 😂

7:10 - "Powiedzcie mi, o czym myślicie przed skokiem?"

"Po pierwsze żeby wygrać"

"A po drugie żeby się nie zabić" 😊

8:15 - "Gdzie są skoczkowie?"

"Jeden się powiesił, a dwóch się rozpiło!" 🥴

"Nie pokonali ich ani niemieccy ani austriaccy skoczkowie, pokonali ich polscy piłkarze" 😏




"MECZ PIŁKARSKI"


0:05 - "Znów jesteśmy w grupie śmierci. Tak się modliłem żebyśmy nie wylosowali tej Andory"

"Ja się modliłem żebyśmy nie wylosowali nikogo" 👍

3:45 - "Ta bramka jest do odrobienia, to była dopiero pierwsza połowa. Panie Bubek, jak pan mógł puścić taką szmatę?"

"Zasłonięty byłem trenerze, on mnie zasłaniał"

"Jak on mógł pana zasłonić jak pan jest od niego o głowę wyższy?"

"Ale nie jak siedzę" 😂

4:35 - "Czy pan podpisał jakiś traktat pokojowy? Dlaczego pan nie strzela, miał pan taką okazję czemu pan się nie rzucił szczupakiem?"

"Proszę pana rzuciłem się, ale na drodze stał ten Mbutu. Mówię mu suń się, suń się mówię a on stoi"

"Czy pan przetłumaczył to słowo?"

"Tak, ale "suń się" w narzeczu Mabutu to jest 16-sylabowe słowo. Zanim doszedłem do połowy, to ten pan już leżał na Mbutu". 😚

6:20 - "Powraca pytanie o kondycję naszej gwiazdy, naszego czarnoskórego Mbutu. Jak to się stało że w 12 minucie przebiegł pan 20 m. i potem padł jak nieżywy na murawę i tak leżał już do końca pierwszej połowy meczu? Co się stało?"

"Mówi że nie wie?!" 🤣

9:55 - "1:6 to chyba nie jest najlepszy wynik z Andorą?"

"Nie, dlaczego Andora się cieszyła" 😂




A NA ZAKOŃCZENIE JESZCZE COŚ SPOZA SPORTU, ALE RÓWNIE ZABAWNE:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz