Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 listopada 2023

ŚMIECH TO ZDROWIE - Cz. X

 MARRIED WITH CHILDREN




 Dziś krótko ale zabawnie, bowiem mówcie co chcecie ale jednak ten amerykański serial z lat 80-tych i 90-tych śmieszy mnie po dziś dzień (i myślę że nie jestem w tym osamotniony 😚). Mowa oczywiście o amerykańskim serialu komediowym "Married with Children" (czyli "Żonaty z Dziećmi", choć polskie tłumaczenie tego serialu brzmiało "Świat według Bundych") którego premiera miała miejsce w 1987 r. a serial był popularny przez kolejną dekadę. Pisałem już o tym serialu kilka razy, więc teraz nie będę już się powtarzał, a zapraszam jedynie do obejrzenia wybranych przeze mnie kilku zabawniejszych fragmentów które potrafią rozśmieszyć (przynajmniej mnie), a jak wiadomo: "Życie jest śmiechu warte, więc się śmiejmy!" 👍



AL BUNDY URZĄDZA WESELE DLA SWOICH SĄSIADÓW: MARCY I JEFFERSONA




AL BUNDY PRYWATNYM DETEKTYWEM




AL BUNDY W PRACY




RELACJA OJCIEC-SYN






MIŁE CHWILE W PRACY ALA




OBIAD ALA




AL ZWYCIĘZCA




MARCY I JEFFERSON ODGRYWAJĄ ROLE ALA I PEGY ABY PODNIECIĆ SIĘ SEKSUALNIE



DOBREJ NOCY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz