Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 12 sierpnia 2024

ZABAWNE MEMY...

NA POCZĄTEK TYGODNIA



Dziś zapraszam na kilka zabawnych memów na miły początek nowego tygodnia. Ponieważ Igrzyska Olimpijskie w Paryżu dobiegają właśnie końca, warto wybrać najpiękniejszą zawodniczkę owych igrzysk, zacznijmy więc może od tego:





NAJPIĘKNIEJSZA KOBIETA IGRZYSK OLIMPIJSKICH W PARYŻU 2024










Mówi się ponoć że najpiękniejsza kobieta tych igrzysk to ta, która ma najmniejsze jabłko Adama 😂







Prawda że piękne? Prawdziwe piękności naszych czasów i od razu z góry pragnę zaznaczyć, że komu się te kobiety nie podobają, ten jest bezczelnym terfem i seksistowskim, patriarchalnym bucem 🤭😉.





A POZA TYM:


Rozpalenie znicza olimpijskiego w Paryżu










"Nie te Niemcy, co kiedyś"




A NA ZAKOŃCZENIE JESZCZE NAJSŁAWNIEJSZY ELEKTRYK NA ŚWIECIE


"I wtedy mówię, bierz tabliczkę i pisz: "nie będziesz miał bogów cudzych przede mną" 😂



"I wtedy mu mówię: Mikołaj, może ty zacznij prezenty przynosić" 😄



"I wtedy mu mówię: Elon, wsadź baterię w auto, ładuj kablem a będziesz bardzo bogaty" 🥴







"I ja mu wtedy mówię: Joe chłopie, zrezygnuj, odpocznij. Tak będzie lepiej" 😭



"I ja mu wtedy mówię: ty Trump, weź rusz wtedy głowę na bok" 😆



"Lech Wałęsa o Donaldzie Trumpie: "Popełniłem błąd. To ja go zachęciłem do kariery prezydenckiej" 🤭



A co to, potwór błotny? Nie to tylko nasz Lech Bolesław Wałęsa w uzdrowisku Połczyn Zdrój



DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz