Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 lutego 2017

ZABAWNE KAWAŁKI WYBRANE Z SIECI

"ŻYCIE JEST ŚMIECHU WARTE - 

WIĘC SIĘ ŚMIEJĘ"

GAJUSZ PETRONIUSZ


Oto kilka wybranych przeze mnie w sieci - zabawnych filmików, dzięki którym można się zrelaksować i uśmiechnąć, bo śmiech to nie tylko zdrowie, śmiech to również (w dużej mierze) ukazanie naszego prawdziwego charakteru, naszego wewnętrznego, beztroskiego Ja, naszej radości życia. Jak bowiem mawiał Marszałek Józef Piłsudski: "Żywiołem szczęścia jest śmiech. A im bardziej jest pustym i szczerym, im bardziej nazywamy go dziecinnym, tym więcej jest w nim nieba na ziemi.  Umiałem, jak dobry żołnierz, śmiać się wesoło, gdy życiu niebezpieczeństwo groziło. I (...) wciąż mnie jedna myśl prześladuje, bym mógł uwiecznić nie głos, lecz śmiech.  Śmiać się na zamówienie nie umiem, lecz powiem panom jedną uwagę o śmiechu. Witaliśmy Polskę odrodzoną nie dźwięcznym śmiechem odrodzenia, lecz jakimś kwasem śledzienników i jakąś zgryźliwością ludzi o chorych żołądkach. Więc głosem z trąby błagam: matki i ojcowie, gdy sami śmiać się nie możecie, w kąt rzućcie instrumenty pedagogiczne, gdy wesoły srebrny dzwonek roześmianych buziaków dziecinnych w waszych domach się rozlega. Niech się śmieją polskie dzieci śmiechem odrodzenia, gdy wy tego nie umiecie! A gdy wam teraz do śmiechu już usta się układają, śmiejcie się dowoli, gdy ja (...) was żegnam pustym, dziecinnym, żołnierskim śmiechem i słowem: do widzenia!".


ZAPRASZAM WIĘC 



"STACJA WARSZAWA
WAWAWASZ i PARDUBICKI


gen. Bill Łudłurff i inni







GENIALNY AMERYKAŃSKI CZARNOSKÓRY KOMIK - 
ERICK BLAKE, 
DEMASKUJE OBŁUDĘ 
POPRAWNOŚCI POLITYCZNEJ 

 


A TUTAJ NIEZWYKLE AUTENTYCZNIE UDAJE GORYLA




PARODIA HITLERA
CZYLI SOROS DOWIADUJE SIĘ O WYJEŹDZIE PETRU 
Z KOCHANKĄ NA MADERĘ I 
WYŁUDZONYCH PIENIĄDZACH KIJOWSKIEGO

 






A NA KONIEC

"UCHO PREZESA"
Cz. IV
 

TRANSLATED INTO ENGLISH

 




DOBREGO HUMORU ŻYCZĘ

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz