Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 października 2018

ZABAWNE SCENY Z POLSKICH FILMÓW - Cz. VII

KILKA ZABAWNYCH SCEN Z

POLSKICH FILMÓW I SERIALI


Postanowiłem powrócić do prezentacji tego typu humoru, gdyż ostatnimi czasy wpadło mi w ucho kilka dowcipów, które to spowodowały że przypomniałem sobie niektóre z humorystycznych scen filmowych. Dziś proponuję zaprezentować wybrane odcinki "Ucha Prezesa", które szczególnie przypadły mi do gustu. Swoją drogą serial świetny i warty obejrzenia, co nie znaczy oczywiście że pochwalam działania tzw.: "totalnej opozycji". PiS jaki jest każdy widzi i można się przekonać, ale wszystko co (przynajmniej na razie) jest wobec niego w opozycji, nie ma nawet skali porównawczej. Nie będę tego rozwijał tutaj, bo czytelnikom znane są moje poglądy, tutaj jednak pragnę skupić się tylko na humorze, czyli tej cząstce naszego życia, którą często zdarza nam się odrzucać na margines. Przejdźmy więc do owych zabawnych momentów: 


"UCHO PREZESA"


RZADKO KIEDY JAKAKOLWIEK KOMEDIA JEST W STANIE ROZBAWIĆ MNIE DO ŁEZ. KILKU FRAGMENTOM W TYM ODCINKU "UCHA PREZESA" TO SIĘ BE ZWĄTPIENIA UDAŁO (DLA "GOŚCI" Z POZA POLSKI OCZYWIŚCIE UŁATWIENIEM BĘDZIE ANGIELSKIE TŁUMACZENIE)

 ZABAWNE FRAGMENTY:

"STÓJ!"

0:05 - 4:00

ORAZ

13:05-13:10





"GDZIE TY LECISZ, FRYWOLNA?"

5:30 - 6:25

8:45 - 9:50

12:50 - 13:25





"SEX-TURYSTA"

1:40 - 6:40

9:20 - 10:15

11:20 - 13:20


 


"OPRÓCZ MACIC MAMY MÓZGI!"

i
 
"DOŚĆ DYKTATURY KOBIET!"

0:05 - 2:15

3:50 - 5:55

11:40 - 13:25

14:10 - 14:30




 
"PRZEPRASZAM, TAK SIĘ TOBĄ WYSŁUGUJĘ"

"ALEŻ NIC NIE SZKODZI, OD TEGO JESTEM"

"NIE MÓW TAK, PRZYNAJMNIEJ PUBLICZNIE"

7:20 - 9:30

10:35 - 16:45

 




ACT 447 IS NOT APPLICABLE AND

NEVER WILL APPLY TO POLAND



CDN.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz