Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 sierpnia 2021

ZABAWNE SCENY Z POLSKICH FILMÓW - Cz. XVIII

KILKA ZABAWNYCH SCEN Z

POLSKICH FILMÓW I SERIALI

 
 
 Dziś miałem przejść do zupełnie innego tematu, znacznie poważniejszego (a nawet tragicznego) niż takie śmieszkowanie, ale uznałem że nie chcę sobie dziś psuć nastroju dlatego też pozwolę sobie (prawdopodobnie) zająć się nim jutro. A na myśli oczywiście mam to, co się obecnie dzieje w Afganistanie i ów "wspaniały blamaż" Ameryki, który ostatnio zupełnie przestał mnie dziwić (może jeszcze dziwi mnie pod tym względem, że Amerykanie robią z siebie pajaców, wybierając do władzy takie kukły, jak pan Biden, pani Harris i reszta tej przezabawnej kamaryli, zwanej umownie amerykańskim rządem, czy też amerykańską administracją rządową). Postaram się zająć się tym tematem w dniu jutrzejszym, ponieważ sytuacja naprawdę jest poważna, a w Afganistanie naprawdę umierają ludzie, zabijani przez współczesnych fanatyków religijnych spod znaku średniowiecznego fanatyka religijnego (o którym mógłbym sporo napisać i to zarówno tej wiedzy historycznej, która często jest mało dostępna w szkołach, jak również tej, która wiąże się z jego "objawieniami" - ale tym ostatnim zajmę się już w temacie "Historii Życia, Wszechświata, Wszelkiej Cywilizacji", jeśli oczywiście dobrnę wreszcie do tego okresu). Nie chcę też dzisiaj - mając w perspektywie mile spędzony dzień - psuć sobie humoru i dlatego postanowiłem jeszcze dzisiaj przejść do zabawnych fragmentów z "Ucha Prezesa", serialu komediowego, który dobitnie pokazuje to, czego nie widzimy na pierwszy rzut oka, a co stanowi powszechnie skrywaną tajemnicę, a brzmi ona następująco: "Rządzą nami błazny!" I to zarówno w Polsce, we Francji, w USA, w Wielkiej Brytanii, w zasadzie wszędzie, gdzie tylko można sięgnąć okiem - błazny i marionetki, sterowane zakulisowo przez wielki biznes, korporacje, a może nawet siły jeszcze potężniejsze, którym nie w smak istnienie cywilizacji, kultury, niepodległości państw i wolności obywatelskich. 
 
Uważam też, że każdy z nas może skutecznie doprowadzić do powstrzymania aplikowanych nam "szaleństw" politycznych, ideologicznych i społecznych, jeśli tylko będziemy trzymać się razem. Nie izolujmy się od ludzi, spotykajmy się, wymieniajmy poglądy i wspierajmy, bowiem najpotężniejszą siłą społeczeństw wcale nie są bunty i rewolucje - które można w taki, czy inny sposób spacyfikować. Najpotężniejszą bronią społeczeństw, której realnie obawiają się rządy i korporacje, jest... bierny opór, którego nie sposób realnie zdławić, bo jest on nieuchwytny dla władz. Jednym z elementów biernego oporu, jest również śmiech, który częstokroć stanowi dla władzy znacznie większy problem, niż realny opór czynny, bowiem nie ma nic gorszego niż władza, która staje się śmieszna. Tak się natomiast dzieje i w Polsce i w USA. Pan Biden skazując tysiące obywateli Afganistanu na pewną śmierć, jednocześnie chwali się publicznie mediom że "jego pupka jest już podtarta". Czy można zrobić z siebie większego błazna i ośmieszyć nie tylko swoją administrację, ale i swój kraj? Nie chcieli Trumpa, bo przeszkadzały im pewne jego wypowiedzi, to mają pana Bidena, który doszedł do władzy po podpaleniu kilku amerykańskich miast i sfałszowaniu wyborów. Cóż, tak realnie wygląda dziś demokracja, więc nie ma co się dziwić i jak mówił Pawlak w serialu "Sami Swoi": "Był czas przywyknąć przecie".
 
Dlatego też pozwolę sobie odłożyć na dalszy plan rzeczy poważne i przejść do tych poprawiających humor i relaksujących, czyli do zabawnych filmików. A ponieważ temat miał być polityczny, więc przejdźmy do polityczno-komediowego serialu "Ucho Prezesa" w wykonaniu Roberta Górskiego (w roli głównej) oraz Mikołaja Cieślaka i Izabeli Dąbrowskiej. Zapraszam:   
 
 
 
 

 
 
 

"UCHO PREZESA"

 
 
"MA PANI COŚ NA MORDZIE"
 
"JAKIEJ MORDZIE?"
 
"ZDRADZIECKIEJ!"
 
"CO PAN MÓWI, PANIE PREZESIE?!"
 
"O PRZEPRASZAM, PANI BASIU, PRZEPRASZAM, ZAMYŚLIŁEM SIĘ" 😂
 
 
 
 

 
 
 
 "JAKI HUMOR MA DZIŚ - EL COMANDANTE?"

"NIEWYSPANY, DO CZWARTEJ RANO RODEO W TELEWIZJI OGLĄDAŁ"

(...)

0:32 - "A KTO TO JEST, BO NIE WIDZĘ BE OKULARÓW?"

(...) "TEN PREZES NIBY, TELEWIZJI"

0:48 - "JAK PAN OCENIA SWOJĄ DOTYCHCZASOWĄ PRACĘ W TELEWIZJI? (...) BO MI TUTAJ PISZĄ, ŻE OGLĄDALNOŚĆ TELEWIZJI SPADA NA ŁEB NA SZYJĘ"

1:10 - "NIE SKĄD. TAKIE SĄ KOSZTY, JAK SIĘ TELEWIZJĘ ZAMIENIA W TUBĘ, A PO DRUGIE - ŹLE JĄ BADAJĄ ŁAJZY ZA PEJSATE PIENIĄDZE OPŁACANE" 😅
 
"CZYLI CO, CIEMNY LUD WSZYSTKO KUPI?"
 
 
 
 
 
 
0:15 - "MÓWIĄ ŻE TO PYCHA KROCZY PRZED UPADKIEM, ALE JA TO WIDZĘ ODWROTNIE" 
 
0:40 - "A PAN PREZYDENT DO NASZEGO TORUNIA COŚ NIE WPADA?"
 
"BO TU MAM ORKĘ, I JESZCZE W GÓRACH, NA NARTACH BYŁEM. NIE MA KIEDY" 😊
 
 

 
 
 
0:25 - "GDZIE TEN NISZCZYCIEL DEMOKRACJI, CO? MUSZĘ SIĘ Z NIM ROZMÓWIĆ"
 
"PANIE LECHU, PANA NIE POWINNO TU BYĆ!"
 
"NIECH PANI UWAŻA, TO LEGENDY JUBILATA SOLIDARNOŚCI PANI MÓWI. JA JAK CHCIAŁEM, TO DO KAŻDEGO GABINETU WESZŁEM. NA SIŁĘ MNIE WPYCHALI, BŁAGALI ŻEBYM WYSZEDŁ NA KOLANACH. 😅
 
 

 
 
 
"TO GDZIE JEDZIEMY, SZEFIE?"
 
"DO PAŁACU PREZYDENCKIEGO"
 
"PAMIĘTA PAN MOŻE NAZWĘ ULICY?" 😉
 
0:45 - "A WYJAŚNIŁY SIĘ TE WSZYSTKIE KOLIZJE, Z ANTONIM, Z BEATĄ, Z TĄ OPONĄ - KOT BYŁ WINIEN? JAK TO W OGÓLE BYŁO?"
 
"JESZCZE NIE, ŚLEDZTWO TRWAŁ"
 
0:55 - "MY CHCEMY REFORMOWAĆ SĄDY, PROKURATURĘ, A GŁUPIEGO WYPADKU NIE POTRAFIMY WYJAŚNIĆ" 
 
 

 
 
 
"TO JEST NASZ TRENER, PAN ADAM. DZIEŃ DOBRY"
 
0:15 - "NIE PRAWĄ RĘKĄ, BO JA SIĘ KIEDYŚ PRZYWITAŁEM PRAWĄ RĘKĄ I PRZEGRALIŚMY, Z ALBANIĄ. A BYLIŚMY FAWORYTEM. MOŻNA PRAWĄ RĘKĄ, ALE BEZ KCIUKA" 👍
 
1:25 - "MOŻE ZDJĘCIE Z PANEM PREZESEM?"
 
"PROSZĘ BARDZO... ŻEBY NIE ZAPESZYĆ, ROBIĘ ZDJĘCIA TYLKO TYŁEM" 😄
 
 

 
 
 
"ZNAM NIEMIECKI, BO W SZKOLE UCZYŁAM"
 
"TO ŚWIETNIE, BO PANI ANGELA NIE ZNA POLSKIEGO, A MNIE NIE WYPADA ABYM MÓWIŁ DO NIEJ PO NIEMIECKU - BO TU JEST POLSKA, A W POLSCE PO POLSKU SIĘ MÓWI"
 
1:15 - "CHCE HERBATY?"
 
1:30 - NEIN DANKE, IST NEIN NOTWENDIG" ("DZIĘKUJĘ, NIE TRZEBA")
 
"CO POWIEDZIAŁ?"
 
"NIE WIEM, PANI ZROBI, NAJWYŻEJ NIE WYPIJE" 😉
 
 

 
 
 
1:00 - "JUŻ MNIE NIE MA, NIE PRZESZKADZAM. NARZECZONA CZEKA, WIĘC NIE MA CO SIĘ DŁUGO ROZWODZIĆ" 😅
 
 

 
 
 
"JAREK, WIDZIAŁEM ŻE W SEJMIE NIE CIESZYŁEŚ SIĘ, GDY PRZEPCHNĘLIŚMY USTAWĘ O TYCH SĄDACH?"
 
"ALE GŁOSOWAŁEM ZA"
 
"ALE SIĘ NIE CIESZYŁEŚ"
 
"A USTAWA PRZECHODZI WIĘKSZOŚCIĄ TYCH, CO SIĘ NIE CIESZĄ, CZY TYCH, CO SĄ ZA?"
 
"A POTEM POPARŁEŚ WETO!"
 
"I ZNOWU SIĘ NIE CIESZYŁEM" 😄
 
 

 
 
 
"ZLIKWIDUJMY JESZCZE OGRANICZENIA PRĘDKOŚCI, BO JAK KTOŚ SZYBCIEJ DOJEDZIE DO DOMU, TO NIE BĘDZIE MIAŁ CZASU NA JAKIEŚ TAM WYPADKI" 😂
 
JANUSZ KORWIN-MIKKE
 
 
 
SERIALOWA POSTAĆ
 

 
 
 I ORYGINAŁ


 
 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz