Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 11 czerwca 2024

ZABAWNE SCENY Z POLSKICH FILMÓW I SERIALI - Cz. XXXIII

 HUMOR CEZAREGO



DZIŚ KRÓTKO, ALE CHCIAŁEM ZAPREZENTOWAĆ DWA ZABAWNE FILMIKI (JEDEN KRÓTKI, DRUGI TROCHĘ DŁUŻSZY), Z KOMEDIOWEGO SERIALU PRZED DWUDZIESTU LAT, CZYLI "13 POSTERUNEK"



KTO JEST DZIWKĄ?


0:25 - "Dziwki rejestrujemy w piątki!"

"Przedstawiam panu moją żonę"

"Ale to nie jest pana żona, pana żona nie żyje (...) A ta poprzednia też jest pana żoną, ta która na co dzień jest moją siostrą?"

"Nie"

"Ależ tak, tamta jest pana żoną, a ta jest nową dziwką i przyszła się zarejestrować"

"Moja żona jest dziwką?"

"Nie, ta jest dziwką, tamta jest moją siostrą a pańska żona nie żyje"

"Moja żona nie żyje, jest dziwką, a pan jest jej bratem?"

"Nie, ja jestem bratem siostry która żyje. Nie! Ja jestem żoną nieżywego brata, a pan jest dziwką" 😂🤭





KALAMBURY FILMOWE 


Jeden z lepszych odcinków tego serialu (szczególnie zabawne są momenty z krytykiem filmowym)


7:40 - "Coś się stało, czy przyszedł pan poprzeszkadzać?"

"Nie, przyszedłem popełnić samobójstwo"

"To proszę na ulicy" 😄

12:00 - "Nie widzieliście tego? Jak mogliście nie widzieć jednego z najwybitniejszych filmów ormiańskich ostatnich lat?"

"Odbieramy wam punkt"

"Akurat. Nie oglądasz ormiańskich filmów?" 😅

13:00 - "Musi pan coś pokazać. Ta gra polega na tym, że się pokazuje. Obudź się!"

"Tym razem przegięliście pałę" 🤣

"Natychmiast coś pokaż! (...) Pokazuj, bo się zdenerwuję!" 😄

18:25 - "Tak posterunek. Ale jesteśmy zajęci, gramy w gry towarzyskie" 🤭

26:20 - "Anna Karenina" 😭




DOBREJ NOCY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz