Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 grudnia 2016

CZYM DLA MNIE JEST POLSKA?

OPINIE OBCOKRAJOWCÓW O POLSCE


Kilka ciekawostek wydobytych z czeluści internetu (a raczej YouTube'a), na temat Polski, wypowiadanych przez ludzi w Polsce zamieszkałych, lub dobrze znających nasz kraj. Ciekawe opinie, warte wysłuchania i przemyślenia.

Zapraszam więc do obejrzenia:


 NA POCZĄTEK NIEMIEC Z ... NIEMIEC


"POLSKA JEST DLA NAS WZOREM, JESZCZE DŁUGO MUSIMY NAD TYM PRACOWAĆ BY BYĆ TAM, GDZIE WY JESTEŚCIE"




Pozwolę sobie na moment zatrzymać się przy tym zdaniu i powiedzieć że jest ono całkowicie autentyczne, biorąc pod uwagę dzisiejsze Niemcy. Wybaczcie że to powiem, ale dla mnie (nie tylko zresztą dla mnie, ale skupmy się teraz tylko na mojej osobie), Niemcy to kraj oczekujący na swój upadek. Te słowa naprawdę są bardzo wyważone i przemyślane i ja sam czasem zastanawiałem się, jak do tego właściwie doszło, że dzisiejsze Niemcy, to już zupełnie inny kraj, niż chociażby Niemcy sprzed dziesięciu lat? Co się stało, że opinie o Niemczech ludzi, z którymi ja sam mam prywatny kontakt i których znam (część z nich to jest tak zwana "moja rodzina" - piszę "tak zwana", bo to są bardzo dalekie pokrewieństwa, których mnie już się nawet nie chce rozwikływać), mówią mi otwarcie: "Dzisiejsze Niemcy to kraj upadły!". 

To może wydawać się dziwne, zresztą ja sam staram się łagodzić te negatywne opinie, pisząc że przecież nie jest jeszcze tak źle, że zawsze mogłoby być gorzej, ale okazuje się że nie, starają mnie przekonać, że to jednak ja nie mam racji. Dla mnie jest to sytuacja dość przykra, gdy ktoś mi mówi, że nigdy w Polsce (chodzi o okres po 1989 r.) nie było tak źle, jak jest obecnie w Niemczech. Wydaje mi się że jednak trochę przesadzają, ale ... niewątpliwie coś musi być na rzeczy. Obawiam się że nie skończy się to dobrze dla Niemiec i może tam dojść nie tylko do wojny religijnej, ale wręcz do ludobójstwa. Sądzę (warto się nad tym poważnie zastanowić), że aby ów czarny scenariusz skutecznie unieważnić, należałoby pomyśleć nad ... rozpadem Niemiec i uniezależnieniem się poszczególnych krajów (landów) od siebie, a już szczególnie od wybitnie szkodliwej dla kraju, polityki Berlina. 



ANGLIK ZAMIESZKAŁY W POLSCE O POLSCE





 "POLSKA TO NADZIEJA, POLSKA TO PRZYSZŁOŚĆ - MÓJ DOM, MÓJ KRAJ, MOJA RODZINA - DUMY JESTEM ŻYĆ W TAKIM KRAJU"






 AMERYKANIN O POLSCE






FRANCUZ O POLSCE


"MAM SZCZĘŚCIE W POLSCE ŻYĆ W NORMALNYM KRAJU. JA URODZIŁEM SIĘ WE FRANCJI, ŻYJĘ WE FRANCJI - KTÓRA JUŻ NIE JEST FRANCJĄ. ŻYJEMY POD DYKTATURĄ KULTURALNEGO LEWACTWA I KOSMOPOLITYZMU. I TO JEST KATASTROFA. SKUTKIEM JEST MASOWA EMIGRACJA, ISLAMIZACJA, ZAMACHY. HISTORIA FRANCJI TO SĄ LIBERAŁOWIE I LEWICOWCY, KTÓRZY ZNISZCZYLI MÓJ KRAJ"


 


A NA ZAKOŃCZENIE JESZCZE JEDNO:


 
POLACY - ZAJEBISTY NARÓD!!!


1) - JĘZYK - jeden z najtrudniejszych na świecie. To naszego języka używano na salonach od Warty aż po Dniepr.

2) OTWARTOŚĆ NA OBCYCH - wielokulturowość Rzeczpospolitej Obojga (Trojga) Narodów.

3) PAMIĄTKI PO SZLACHCIE.

4) SZACUNEK DLA KOBIET - Polki otrzymały prawa wyborcze dużo wcześniej, niż stało się to w innych krajach świata.

5) NIE, NIE JESTEŚMY ZE WSCHODU - Rzeczpospolita zawsze była mieszanką Wschodu i Zachodu i potrafiła wykorzystać ich najlepsze cechy, Poza tym - Polska od wieków była zaporą przed islamistami, lub barbarzyńcami z Moskwy - nie ma za co!

6) SZACUNEK DLA TURCJI - Tak, tej samej Turcji, przed którą przez stulecia broniliśmy Europę i którą ostatecznie pokonał pod Wiedniem król Jan III Sobieski.

7) ZAHARTOWANIE - Przetrwaliśmy rozbiory, niemiecką i sowiecko-rosyjską okupację, mordy, eksterminacje, wywózki - przetrwaliśmy. Jesteśmy - byliśmy - będziemy! Nie ma bata na Polaka!

8) JEST NAS MNÓSTWO, A KAŻDY JEST WAŻNY - Wolność zawsze była domeną polskości.

9) ZŁE ZOSTAWIAMY ZA SOBĄ.


 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz