Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 lipca 2024

TROLLING OSZUSTÓW

CZYLI... COŚ DO ŚMIECHU



 Zapraszam na bardzo ciekawy trolling pewnego internetowego oszusta, wyłudzającego pieniądze, kryptowaluty i... wszystko co im wpadnie w ręce. Przyznam się szczerze że można się uśmiać, biorąc pod uwagę fakt, że facet który to nagrywa, robi sobie z nich po prostu bezczelne jaja i do końca utrzymuje ich w świadomości że cała ta transakcja dojdzie ostatecznie do skutku, pomimo że w trakcie rozmowy często się panowie wzajemnie obrażają od debili, chu...ów i wytykają sobie wszelkie intelektualne i fizyczne ułomności. Wybrałem taki oto przykład, ponieważ wydaje mi się jednym z lepszych i zabawniejszych - tak na zakończenie weekendu.




2:20 - "Jest pan obok komputera?" (od razu przypomina się nieśmiertelne: "Siostra Basen niedaleko aparatu") 🥴

5:55 - "Pan mi śmierdzi takim ukraińskim oszustem" 😙

6:35 - "Ja mam takiego żółwia wodno-lądowego i on ostatnio jest chory, bo zjadł ukraińskie pierogi i mi rzyga na zielono. Jezu jak mi się porzygał" 😂

7:10 - "Pan poczeka, bo żółw znowu mi rzyga (po siedmiu minutach rozmowy) "Słucham pana, z czym pan do mnie dzwoni?" 🤣

11:25 "Pan jest chujem"

"A pan jest debilem" 🙄

12:35 "Pan jest z Kazachstanu?"

"Ale ja już nie będę się więcej z panem kontaktował!"

"Nie, to może niech jakiś inny Ukrainiec zadzwoni?!"

13:20 - "Brutus (żółw) uciekaj stąd, nie przeszkadzaj, teraz rozmawiam z panem, porządnym oszustem... znaczy analitykiem" 🤣

14:20 - "Pan jest debilem!"

"Nie, pan jest debilem!"

"Nie, nie, nie, zaprzeczam!" 😭

16:50 - "Panie Eugeniuszu, nasze rozmowy są nagrywane, nas słuchają..."

"Kto nas słucha, Ukraińcy?" 😂

"Panie Witaliju, a czemu mnie pan nie poinformował że rozmowy są nagrywane?"

"Ponieważ mam to w dupie!" 🤭

17:50 - "Albo pan wpłacasz, albo..."

"To wpłacam, czy wypłacam, niech się pan zdecyduje" 😙

22:50 - "Może normalny przelew panu zrobię? (...) A jakiś system płatniczy macie, taki nielegalny, dla oszustów?" 🤣

23:40 - "Zróbmy to jeszcze raz. Pan się musi skupić, bo pan jakiś nierozgarnięty jest" 😄

"Zamknij ryja i podaj kod"

"Ale dlaczego pan tak nieładnie do mnie mówi? Panie witaliju, proszę mnie teraz przeprosić?" 😆




DOBREJ NOCY 🥱

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz