Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 marca 2015

WWW.1939.COM.PL - ARCYDZIEŁO MARCINA CISZEWSKIEGO

Jestem pod ogromnym wrażeniem książki WWW.1939.COM.PL, autorstwa Marcina Ciszewskiego. Według mnie jest wprost niesamowita, wręcz genialna! Ja sam czytałem ją zarówno w wersji książkowej, jak i słuchałem w formie audiobooka i muszę przyznać że jedna i druga forma są dobre, szczególnie gdy nie można oderwać się od tej niesamowitej książki. 

Marcin Ciszewski jest niesamowitym pisarzem, co udowodnił już wielokrotnie (inne jego książki to "www.1944.waw.pl", "Major", "Mróz" czy "www2012.pl"), ja jednak chciałbym się skupić na tej jednej pozycji - WWW.1939.COM.PL.

To naprawdę bardzo ciekawa i cholernie wciągająca książka.

A o co w niej w ogóle chodzi, można by zapytać? Otóż, we współczesnych nam czasach, we współczesnym świecie, w roku 2007, szykujący się do kolejnej misji w Afganistanie, oddział Wojska Polskiego, w niesamowity sposób przenosi się do...1939r., w sam środek niemieckiej agresji na Polskę. Ale co ja sobie będę strzępił język - sami posłuchajcie :







ŻYCZĘ WSZYSTKIM DOBREJ ROZRYWKI
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz