Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 marca 2016

PRECZ Z KURDUPLEM!

ŻEBY TO JESZCZE KTOŚ NA POZIOMIE,

A TO KURDUPEL TAKI


 Wybaczcie ale trudno mi powstrzymać radość, gdy widzę tych biednych ludzi, którzy stają się już nie tylko groteskowi, ale wręcz żałośni. Mam tutaj oczywiście na myśli uczestników marszów KOD-u, które są o tyle ciekawe, że aby spowodować entuzjastyczną reakcję tłumu, to nie trzeba ani mówić o demokracji, ani o konstytucji, ani o wolności słowa, tylko wystarczy rzucić hasło: "Precz z kurduplem", a .wówczas .. "cała sala śpiewa z nami", jak to pięknie śpiewał Jerzy Połomski. To jedno słowo, powoduje entuzjastyczne i euforyczne wibracje, owacje na stojąco i pohukiwania, niczym grupy wojowników przed rozpoczęciem polowania. Mnie jednak to hasło kojarzy się jeszcze z czymś (no patrzcie, jaką ja mam wybujałą wybujałą wyobraźnię). Te całe spędy kodwoców i hasła nienawiści do kurdupla, przypominają mi scenę z filmu Blade II, gdy grupa wampirów, powołana do walki ze "Żniwiarzami" (zmutowanymi wampirami, które zagrażają bezpieczeństwu zwykłych wampirów), chwyta jednego takiego Reapersa i rozcina mu ciało. Ciało żniwiarza jest martwe, ale wystarczy kropla krwi, by natychmiast się pobudziło (pomimo że dany osobnik już nie żyje). I tak właśnie kojarzy mi się to z marszami KOD-u. Nie ma znaczenia co powiemy, jakie hasło rzucimy. Najważniejsze jest jeśli krzykniemy: "Precz z tym cholernym kurduplem". Wówczas cały "organizm" pobudzamy do życia.



PS: TAK SWOJĄ DROGĄ, ŻEBY TO JESZCZE KTOŚ NA POZIOMIE, A TO KURDUPEL TAKI 

 




A TERAZ NAJLEPSZE WYPOWIEDZI SYMPATYKÓW KOD-u 
(czytaj - PO, NOWOCZESNEJ, SLD, PSL etc.)


 "TRYBUNAŁ WAŻNE ŻE BYŁ"

"OSTATNIE OSIEM LAT - PIĘKNIE KWITNIE, BUDUJE SIĘ WSZYSTKO..."

"PLATFORMA BYŁA ZA KULTURALNA..."

 "PAŃSTWO ISTNIEJE TYLKO TEORETYCZNIE - MOŻE TO BYŁA METAMORFOZA?

JA NAWET SĄDZĘ ŻE TO NA PEWNO BYŁA METAMORFOZA, SKUNDLENIE PAŃSTWA. ALE TO JEDYNIE MOJE PRYWATNE ZDANIE. SWOJĄ DROGĄ SĄDZĘ ŻE OWEJ PANI, POMYLIŁA SIĘ METAMORFOZA Z ... METAFORĄ.


"OD KIEDY PANI PROTESTUJE?"
"JA OD POCZĄTKU, RAZ TYLKO NIE BYŁAM, BO CHOROWAŁAM..."

NO CHYBA MOŻNA TO JAKOŚ USPRAWIEDLIWIĆ - PRAWDA? 
CIEKAWE JEST RÓWNIEŻ PYTANIE, CZEGO TA STARSZA PANI SIĘ OBAWIA, JEJ ODPOWIEDŹ ... BEZCENNA!
"ŻE WSZYSTKO BĘDZIE PODPORZĄDKOWANE TEMU NAWIEDZONEMU KURDUPLOWI"

 NO I MÓWIŁEM, ŻEBY TO JESZCZE KTOŚ NA POZIOMIE, A TO KURDUPEL TAKI ...


"CO PANI MYŚLI NA TEMAT OBNIŻENIA EMERYTUR BYŁYM PRACOWNIKOM SŁUŻBY BEZPIECZEŃSTWA?"
 "MYŚLĘ ŻE TO JEST JUŻ TAKA GARSTKA LUDZI ... JESTEM ZA TYM CO MÓWIŁ MAZOWIECKI - MYŚLMY O PRZYSZŁOŚCI NASZYCH DZIECI"

JA RÓWNIEŻ TAK UWAŻAM DROGA PANI, ALE NIE DA SIĘ BUDOWAĆ PRAWDZIWIE SUWERENNEGO, SILNEGO I NOWOCZESNEGO KRAJU, BEZ RÓWNOWAGI POMIĘDZY TERAŹNIEJSZOŚCIĄ- PRZYSZŁOŚCIĄ a PRZESZŁOŚCIĄ. JAK MÓWIŁ JÓZEF PIŁSUDSKI: "KTO NIE SZANUJE I NIE CENI SWOJEJ PRZESZŁOŚCI, TEN NIE JEST GODZIEN SZACUNKU TERAŹNIEJSZOŚCI I NIE MA PRAWA DO PRZYSZŁOŚCI". TYM BARDZIEJ ŻE POLACY NIE MAJĄ SIĘ CZEGO WSTYDZIĆ, NASZA HISTORIA JEST BOWIEM NAJWZNIOŚLEJSZĄ I NAJDUMNIEJSZĄ ZE WSZYSTKICH NARODÓW W EUROPIE.





A OTO PEŁNE MIŁOŚCI ZACHOWANIA ZWOLENNIKÓW KOD-u 
(JAK WIDAĆ, W OGROMNEJ WIĘKSZOŚCI SĄ TO MŁODZI LUDZIE, ŚREDNIA WIEKU 65 +)






A TUTAJ NAOCZNY DOWÓD, PO CO WŁAŚCIWIE SCHODZĄ SIĘ ZWOLENNICY KOD-u:




A NA KONIEC JESZCZE KILKA SŁÓW KOMENTARZA RAFAŁA ZIEMKIEWICZA:

 PS: BARDZO LUBIĘ ZIEMKIEWICZA W ROLI KOMENTATORA I TO POMIMO FAKTU ŻE JEST TAKIM NIEULECZALNYM ENDEKIEM
 (ALE TAKI ZAPEWNE JEST JEGO UROK)




I JESZCZE OSTATNI SONDAŻ TNS POLSKA - POPARCIA DLA PARTII POLITYCZNYCH

KU PRZESTRODZE DLA WSZELKIEJ MAŚCI NOWOCZESNYCH PEOWCÓW ZAPLĄTANYCH W KOD


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz